Total Pageviews

Saturday, June 25, 2011

آنان اسيراند اماتسليم نيستند...ما چه هستيم؟؟؟........نگذاريم حركت جانانه اعتصابيان در سكوت خفه شود

آنان اسيراند اماتسليم نيستند...ما چه هستيم؟؟؟

دوستى با نام كاربرى iranbala مطلبى در بالاترين گذاشته بود كه همان را اينجا كپى ميكنم :

جمعه, جون ۲۴, ۲۰۱۱





ایرانیان را چه شده است ،بیاییـــــــــــــــــــــــــــــد شعــــــــــــار نویســـــــی را روی اماکن از سر بگیریم مردم به اینترنت دسترسی ندارند.





چهارشنبه شب قرار شعار اعتراضی پشت بامها راس ساعت 10 شب داشتیم در حمایت از زندانیان سیاسی در اعتصاب .من 10 شب در محله فرحزاد بالای نیایش پشت بام رفتم .هیچ صدایی جز صدای خودم نشنیدم.بنظر میرسد شمال و جنوب شهر کمتر مشارکت دارند اما مرکز شهر تهران فعالتر است .چه باید کرد.بیاییـــــــــــــــــــــــــــــد شعــــــــــــار نویســـــــی را روی اماکن از سر بگیریم مردم به اینترنت دسترسی ندارند.مجبور شدم با ماژیک راه بیفتم و شعارنویسی کنم .مردم را با جملات امریه مانند بپاخیزید به مبارزه دعوت نماییم.هر بالالترینی یک لینک فقط یک لینک.لطفا مردم را احیاء نمایید.


No comments:

Post a Comment